מדריך להכנת קרמבו בייתי

נכון, עכשיו כבר נגמר החורף , אבל קרמבו זה קרמבו וכמו שהוא תמיד טעים ומלכלך (שיותר אני מחליטה שלא מכניסה אותו הביתה) ככה אני שוכחת ושוב מכינה – כי זה קרמבו , זה קרמבו.

אז התלהבנו והכנו קצפת ריץ׳, עם פודינג תות זילפנו בעזרת צנטר גדול על ביסקוויטים של פתי בר מרובעים בשביל שיהיה נוח להחזיק וגם לאכול קצת בשביל הברכה את הביסקוויט מבלי שהקרמבו יתמוטט, אחרי זה ראינו בסופר שיש גם פתי בר עגול… טוב בפעם הבאה. אחרי שהזילוף הושלם המסנו שוקולד מריר הוספנו קצת שמן על מנת שהשוקולד יהיה נוזלי יותר ,ושפכנו עם כפית כל פעם קצת שוקולד על הקצפת.

הכנסנו למקרר ו… נחשו תוך כמה זמן הכל חוסל

מתכון נוסף יותר מושקע לקרם בפנים יכול להיות מרנג שווצרי

[fusion_builder_container hundred_percent="yes" overflow="visible"][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="no" center_content="no" min_height="none"]

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]